3. Min dag

12:00 Min dag började vid 11:30 då jag vaknade och satte mej med datorn. Det är lika bra att börja vid 12 slaget tänkte jag och tryckte av ett foto då. Solen lös starkt och jag planerade en cykeltur till affären. Jag var så otroligt sugen på grapefrukt ser ni. Väldigt tajmat så kom då ett sms från posten som ville att jag skulle hämta ett paket. Inget jag hade något emot så så fick det bli.
13:00 Efter att ha hoppat i kläderna och ätit frukost så begav jag kosan mot affären och mitt paket. Klockan 1 var jag i full färd med att packa upp detta packet som bestod av konstgrejer. Blev dock lite missnöjd med Artistica eftersom det tog en himla tid för dom att skicka min leverans och den ena penslen hårade av sej. Det vill säga, var oanvändbar... greaat... not.

 

14:00 Dont worry be happy. Trots att jag bestämde mej för att börja rita med pennorna senare så var jag ju bara tvungen att prova dom lite. Köpte fem nya, men kom direkt på att jag redan hade två av dom. Attans. Det var kul i alla fall, även om det var år och dar sen jag målade med promarkers... vet inte ens om jag vågar visa resultatet xD
15:00 Vid denna tidpunkt satt jag fortfarande vid ritblocket. Man fastnar :P

 

16:00 Avslutar detta inlägg på mej med en muffin. Jag bakade nämligen fullt a muffins. Det fick bli en crapy photobooth bild, eftersom båda mina kameror hade slut på batteri. Typiskt va. Just därför avslutar jag min dag vid denna tidpunkt..... nu är det kväll, och jag ska till mormor.

Kommentarer
Postat av: ilias

härligt kreativ bildserie med klockslagen ;)



Bilden blev ju jättefin, visa nu resten tack!

2011-02-11 @ 20:34:38
URL: http://ilias-saili.tumblr.com/
Postat av: Fanni

Superfina teckningar

2011-02-12 @ 19:12:51
URL: http://bussilove.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker teckningen ser jättefin ut!

2011-02-19 @ 16:50:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Kajsa FOTOGALEN

coola bilder!

2011-03-05 @ 19:52:08
URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0