Är det typiskt eller är det typiskt

Tänkte idag på morgonen, när jag fortfarande låg och vred mej i sängen att jag skulle ta cykeln ner till stan idag. Perfekt. Gatorna är ju ganska rena från snö, och har varit det i någon vecka nu och det ska bli himla skönt att ta en premiärrunda på min finfina blåa skeppshult som jag fick av Papi förra året. När jag kommer upp från sängen och ner i köket så ser jag till min fasa att det ligger ett tjockt lager med snö på garageuppfarten. Självklart!
Jag brukar uppskatta snön. Det brukar vara jag som är den där som säger emot när någon kritiserar den och säger "Nej, men snö är fint!" men nu har den banne mej gått för långt! Nu ska den banne mej bort!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nejjfy hoppas snön smält till på onsdag:D

2011-02-04 @ 13:02:07
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jenny

Haha jag håller fullständigt med!

2011-02-05 @ 10:09:48
URL: http://jawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0