all alone

 

Jag har bara varit ensam några enstaka timmar, och börjar redan längta efter att folket ska komma hem. Innan uppskattade jag att vara själv. Det gör jag då verkligen inte på samma sätt längre. Ska laga något gott till magen, sen ska jag nog sätta mej och titta på gamla barnprogram. Hehe, jag älskar nostalgi!

 

Bilden är tagen på Berlins Zoo. Tycker egentligen inte att man ska ha djur i fångelskap, men detta zoo't är kännt för att ta väldigt bra hand om sina djur. Dock såg just han på bilden lite "all by him self" ut.
Och på tal om "All by my self" eller ska man kanske säga "Obamas elf" så måste ni checka in DENNA xD

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, den bilden e rolig!



Det är likadant för mig, innan älskade jag att vara för mig själv. Nu är det enda jag vill göra typ att träffa folk! :S

2011-02-05 @ 10:26:20
URL: http://jawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0