Saknad

ritad i Photoshop cs4, med Wacom bamboo a6

 

Ni känner troligen igen känslan. Som att något gnager på revbenen. Rastlöshet och frustration. Det jag försöker förklara är saknaden man kan känna efter en annan person. Själv har jag kännt den i flera dagar. Det krävs bara någon timme för den att uppstå efter att han har lämnat mej. Man kan va omringad av människor men ändå känna den där känslan. Klart den avtar, men den finns ändå kvar där.
Man känner sej på sätt och vis handikappad av att ha den man är kär i 13 mil bort. Varje gång jag har honom nära brukar jag försöka måla upp minnet av stunden för att kunna plocka fram det när jag sedan måste sova själv i min stora 1.20 säng.

Kommentarer
Postat av: Karin

Själv har jag min på andra sidan jorden nu hehe men vet ju "varje gång" att det bara är för ett tag:)

2011-02-12 @ 10:49:17
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: M E R E I

- snyggt !

2011-02-12 @ 12:49:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0