Lista

Hittade en finurlig liten lista som jag tänkte att jag skulle ta upp här i bloggen. Jag kanske inte tar en varje dag riktigt, men lite då och då när jag känner för det. Vi får se hur lång tid det tar ;)
(Tog mej friheten att korta ner listan med 10 ointressanta punkter ;)

  1. Presentera mig själv
  2. Min första kärlek
  3. Min dag
  4. Bloggfavoriter
  5. 10 saker du inte vet om mig
  6. Vänner
  7. Ett ögonblick
  8. Min tro
  9. Mina drömmar
  10. Mitt favoritminne
  11. Min favoritfödelsedag
  12. Den här månaden
  13. Ett annat ögonblick
  14. Det här upprör mig
  15. Det här får mig att må bättre
  16. Det här får mig att gråta
  17. En första
  18. Mina rädslor
  19. Min favoritplats
  20. Det här saknar jag
  21. Mina ambitioner
  22. Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0