Min framtida hund!

Nu har jag gått ett bra tag och sucktat efter en hund. Jag ägde världens finaste engelska springer spaniel innan, men tyvärr fick han en tumör i hjärnan och vi var tvugna att avliva honom. Kommer aldrig glömma honom. Så otroligt vacker och fin!
Nu börjar jag bli mer och mer säker på att jag behöver en hund i mitt liv. Det kommer nog dröja ett bra tag innan jag skaffar en men när jag gör det så skulle jag vilja ha en basset :) Otroligt charmiga och ser sådär dumsnälla ut. Deras temperament ska vara väldigt lugnt och dom är perfekta sällskapshundar. Kan inte hjälpa det men jag är kär!

Kommentarer
Postat av: Nette

Jag har en blandras med basset :) hon är då jämthund med men aa :) otroligt söt och förvånandsvärt lugn ibland när hon känner för det :)

2011-01-19 @ 15:58:31
URL: http://jeanettemyhr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0