The virgin suicides

Såg denna filmen idag, i brist på annat. Det var nån annan bloggare som hade tipsat om den, men hur mycket jag än funderar kan jag inte sätta fingret på vem det var.
Vet inte hur jag ska förklara den men ska försöka. Den är som en bra bok som man inte kan lägga ifrån sej. Man vill se lite till, och när den är slut så vill man inget hellre än att den skulle vara bara lite längre. Den är tragisk. Den är vacker. Vissa stunder är den otroligt hoppfull. Jag blir frustrerad av den, och den skär in i bröstet på mej. Får mej att fundera. Vet inte vad jag vill komma fram till, mer än att det är en sjuhundans bra film som ni bara måste se!
>> Trailern <<

Kommentarer
Postat av: c

"Den är som en bra bok som man inte kan lägga ifrån sej."

Åh, men då måste du läsa boken. Filmen är en favorit, men boken är så ÅH. Verkligen. Ger lite mer kött på benen, på något vis.

Läs läs läs.

2011-01-31 @ 08:17:57
URL: http://lerenardsurlatable.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0