Universitetet

Alldeles strax kommer min storebror och hämtar mej. Idag ska vi börja läsa digital illustration på Universitetet här i Växjö. Ser fram emot det. Ska bli riktigt kul! Jag är så gott som självlärd inom Photoshop, och program som Illustrator, Painter m.m. har jag helt enkelt inte haft tid och energi till att lära mej ordentligt. Det ska bli kul att få genomgång i allt och utveckla sina kunskaper! Skönt att vi bara har en lektion i veckan och resten självstudier. Har ju jobbet, och Jocke 15 mil härifrån att prioritera också. Får börja planera mina veckor mer nu.
Ha en fin & solig dag :)

Kommentarer
Postat av: Karin

låter som en väldigt intressant kurs

2011-01-21 @ 04:06:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0