Lite sen sammanfattning ;)

&&am

Jag är alltid seg när det gäller sånnthär. Här kommer i alla fall lite om mitt 2010, som för övrig var ett sjuhelvetes bra år. Kors i taket!

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tågluffade :) Det var galet nice! Sen gjorde jag en liten tatuering med brodern.

 

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade faktiskt inga nyårslöften 2010. Är så dålig på att komma på dom, och hålla dom :P

 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon nära vän, men bekanta. Känns sjukt att man börjar komma upp i den åldern då vänner får och börjar fundera på att skaffa barn.

 

 

Vilka länder besökte du?
ight: normal;">Danmark, Tyskland, Frankrike, Schweiz & England.

 

 

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inte direkt. 2010 var ett fantastiskt år!

 

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10 Juni. Studenten är väl inget som man glömmer direkt ;) och 6 augusti då jag träffade den finaste människan jag vet!

 

 

Vad var din största framgång 2010?
Jag fick ett jobb(!) Kanske inte det glamorösaste men jag gillar't :)

 

 

Största misstaget?
Har inte gjort så mycket misstag detta året.

 

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, lite småsjuk då och då, men frisk för det mesta.

 

 

Bästa köpet?
Macbooken. Kärlek! Han fick namnet Holger och jag hänger med honom varje dag. Hjälper mej med allt möjlig skit :)

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Har väl varit mest på resor, och shopping :P Farligt!

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Något som gjorde mej grymt jäkla glad var när jag fick reda på mitt betyg i projektarbetet. Glömmer jag aldrig.

 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Just impolite - plushgun & Fireflies - Owl city
Har många fler men orkar inte räkna upp alla ;)

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Fotat och vara kreativ

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
vet jag inte riktigt. Dega kanske :P

 

 

Hur tillbringade du julen?
Med familjen hemma i Växjö.

 

 

Blev du kär i år?
Oja. Jag fann min första stora kärlek. Jocke!

 


Bästa tv-programmet?
Tittar inte så mycket på tv nu för tiden, men simpsons och family guy är väl ganska säkra kort :)

 

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen. Det är ett så starkt ord och för att jag ska börja hata någon måste dom nog ha gjort nått fruktansvärt mot mej.

 

 

Bästa boken du läste i år?
Har  blivit otroligt lite läsande i år... tyvärr men tog mej igenom Män som hatar kvinnor och den var grym!

 

 

Största musikaliska upptäckten?
Har gjort många, men Markus Krunegård.. sen har jag börjat lyssna mer på gamla favoriter så som The sounds och Regina Spektor.

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade hela dagen, och på kvällen stupade jag i säng direkt. Ganska patetiskt men som tur var är 19 ingen viktig ålder :P

 

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Prioritera bättre kanske.

 

 

Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och Jocke.

 

 

Vem saknade du?
Många, otroligt många. Det är svårt att hålla kontakten efter studenten, men framför allt Lovisa, Raisa i Paris och min fina pojkvän (fast han saknar jag alltid)

 

 

De bästa nya människorna du träffade?
Jocke och hans glada Hultsfredsgäng!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0