Woho!

Loggade in och möttes av en flod av kommentarer. Min första tanke var att antingen var det någon awesome bloggare som hade länkat mej eller så har jag hamnat på blogg.se's startsida igen. Det visade sej vara det andra alternativet. Jag blir helt varm i hjärtat när jag läser era kommentarer, och jag längtar ihjäl mej efter den 1 juni då vi får börja flytta in. Kommer då försöka lägga upp lite bättre bilder på lägenheten, och när vi fått lite iordning så blire lite på inredningen kanske :)

 

För övrigt så har jag något riktigt coolt att berätta på måndag, och nästa helg händer det också grejer. Mer än så säger jag inte :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja den är rätt stor men för ett rimligt pris anser jag! Det ska bli riktigt skönt att flytta till större, även om själva flytten inte är det mest roliga. Jahaa ni får inte tapetsera eller måla? Det får vi, skulle det vara så att nästa hyresgäst inte tycker om det måste man dock återställa.



Jaha är det dina egna tavlor det ska smyckas med!?

2011-03-04 @ 10:32:19
URL: http://emmyslounge.blogg.se/
Postat av: Kitty

- hhihi okej :) lycka till!

2011-03-04 @ 13:14:34
URL: http://bykitty.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en megaskön fredag!

2011-03-04 @ 18:02:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha ja där ser man! Det är lite olika hos alla vem som fastnar mest för olika saker, i det här fallet inredning då :)

Gud ja, det är fruktansvärt svårt att hitta något i Stockholm. Helst ska man ju ha stått i den där bostadskön i hundra år eller så. -Det är ju bara dom som kommer vidare i deras process att hitta folk som får komma på visningar. Å jag har ju bara stått med i 1 år (mamma har ju tjatat om det i år att jag borde ställa mig i kön, men man har ju haft annat att tänka på när man är tonåring..)



Lycka till med lägenheten och inredningen :)

2011-03-05 @ 14:38:15
URL: http://chasmine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0